Klachten­afhandeling Studio Xplo

‘Het streven bij Studio Xplo is dat iedereen zich zo ontspannen en veilig mogelijk kan ontwikkelen op creatief gebied. Wanneer er situaties zijn, waardoor er spanningen of een gevoel van onveiligheid ontstaan, dan willen we daar graag wat aan doen!

We zijn blij met jouw feedback, want daar kunnen alle betrokkenen wat van leren.
Met dank voor je openheid,’ Jofke

 

Procedure

  1. Een klacht kun je melden bij Jofke van Loon of Peggy Lacroix (als Jofke er niet is). Dat kan face-to-face bij Studio Xplo, per mail, telefonisch of via een tekstbericht naar de ateliertelefoon 06- 3982 6286.
  2. Wil je je klacht melden bij een onafhankelijke vertrouwenspersoon?
    Dan kun je mailen naar Monique de Jong.
  3. Monique of Jofke nemen contact met je op om samen met jou te bespreken hoe de klacht het beste aangepakt kan worden. Zij kunnen je helpen bij het voeren van nodige gesprekken, als je dit zelf moeilijk vindt.
  4. Zo nodig volgt er een 2e gesprek met mogelijk andere betrokkene(n).
  5. Samen bespreek je de nodige actiepunten.
  6. Actiepunten worden gecommuniceerd met eventuele betrokkenen.
  7. Na enkele weken vragen we alle betrokkenen onderstaand Formulier Klachtenafhandeling in vullen om te kijken of de situatie is verbeterd.

Formulier klachtenafhandeling